1. Müügitingimuste kehtivus

Müügitingimused kehtivad www.drbronner.ee e-poe klientide (edaspidi Klient) ja Green Cosmetics OÜ (edaspidi Green Cosmetics) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.

Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad www.drbronner.ee e-poest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid. Green Cosmetics jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse www.drbronner.ee veebilehel.

2. Hinnad

Kõik hinnad www.drbronner.ee e-poes sisaldavad käibemaksu 20%.

3. Tellimuse vormistamine

Toodete tellimiseks leidke sobivad tooted ja lisage need ostukorvi. Oma ostukorvi sisu saate vaadata, kui vajutate veebilehe päises asuvale MINU KONTO ikoonile ja valite sealt OSTUKORV.

Ostukorvis olevate toodete koguseid on võimalik muuta, kirjutades koguse lahtrisse soovitud toodete arvu. Tooteid saate ostukorvist eemaldada vajutades samal real asuvale ikoonile X.

Enne tellimuse vormistamist palume valida paki kohaletoimetamiseks sobilik tarneviis. 

Tellimuse vormistamiseks vajutage nupule KINNITA TELLIMUS. Kui olete juba www.drbronner.ee e-poes registreeritud kasutaja, siis logige kontole sisse. Kui tellite tooteid esimest korda, siis vajutage „registreeri“ ja sisestage kontaktandmed. 

Teile vormistatakse ettemaksuarve, mille saate tasuda kohe pangalingi kaudu või pangaülekandega. Tellimuse kinnitus ja arve koopia saadetakse teie e-posti aadressile. Tellimuste ajalugu ja arveid on võimalik hallata MINU KONTO ikooni alt.

Tooted postitame teile pärast arve tasumist. 

4. Müügilepingu jõustumine

Klient seob ennast tellimuse ja selle eest tasumisega pärast vajutamist nupule KINNITA TELLIMUS.Müügileping jõustub hetkest, kui tellimuse kogusumma on laekunud Green Cosmetics OÜ arveldusarvele.

5. Kohaletoimetamine

Pärast müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset arve tasumist) komplekteerib Green Cosmetics tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks Green Cosmetics logistikapartneritele.

Makstud tellimused saate kätte reeglina ülejärgmisel tööpäeval. Saartel võib kohaletoimetamine aega võtta kuni 3 tööpäeva. Juhul kui mingil põhjusel saadetis viibib, lepib Green Cosmetics klienditugi Kliendiga kokku sobiva tarneaja.

Viivitusteta kohaletoimetamiseks palume hoolega üle kontrollida kohaletoimetamiseks sisestatud andmed.
Transpordi käigus vigastada saanud tooted, kuid mitte tootepakendid, asendatakse Kliendile. Juhul, kui toote asendamine peaks osutuma võimatuks, hüvitatakse Kliendile kauba maksumus.

Green Cosmetics ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Green Cosmetics ei saanud mõjutada või ette näha.

6. Tagastamisõigus

www.drbronner.ee e-poest ostetud toodetele kehtib alates kauba kättesaamisest 14-päevane tagastamisõigus. Juhul kui e-poest tellitud toode Kliendile ei sobi, võib ta selle põhjendusi esitamata e-kauplusesse tagastada.

Kauba tagastamiseks kontakteeruge Green Cosmetics infotelefonil 556 296 22 või kirjutage e-kiri aadressile info@drbronner.ee.

Ostetud toode tuleb tagastada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates toote tagastamise avalduse esitamist.

Tagastamisõiguse kasutamiseks peab tagastatav toode olema kasutamata ning toote pakend terve ja kahjustamata.

Juhul kui osutub möödapääsmatuks, et Klient peab kauba enda kulul tagasi saatma, hüvitatakse Kliendile tagastatava kauba maksumus koos saatmiskuluga hiljemalt 14 päeva jooksul alates toote tagastamise avalduse kättesaamisest.

14-päevane taganemisõigus ei kehti kaubale, kui:
toode on tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel kasutamiseks kõlbmatu või see on olnud kasutusel või avatud; toode on segatud või ühendatud mingi teise toote või kaubaga, nii et neid ei saa enam teineteisest eraldada; toodet on kasutatud valesti (juhendi järgimata jätmine);

Kui selgub, et klient ei ole saanud tellitud toodet, kaup ei vasta e-poes olevale kirjeldusele või tootel ilmneb viga, siis ei pea klient tegema taganemisavaldust 14 päeva jooksul, vaid võib kasutada seadusest tulenevat pretensiooni esitamise õigust. 

7. Ostetud kauba/toodete kasutamine majandus- või kutsetegevuse eesmärgil (k.a juriidiline isik)

Juhul kui ostetud toodet on kasutatud majandus- või kutsetegevuse eesmärgil või on olnud ostjaks juriidiline isik, siis tavaline pretensioonide esitamise kord ei kehti. Nimetatud juhtumiste korral on reeglina pretensioonide esitamise aeg 6 kuud või rohkem, kui tootja on nii lubanud. Selle perioodi jooksul tootjapoolsete defektide ilmnemisel toode asendatakse või remonditakse.

Tooteid ei asendata kui:
>toode on tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel kasutamiseks kõlbmatu või see on olnud kasutusel või avatud;

toode on segatud või ühendatud mingi teise toote või kaubaga, nii et neid ei saa enam teineteisest eraldada;

toodet on kasutatud valesti (juhendi järgimata jätmine);

8. Vastutus

Green Cosmetics ja Klient vastutavad teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tehtud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

9. Vääramatu jõud

Green Cosmetics ei vastuta tekitatud kahju või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Green Cosmetics ei saanud mõjutada või ette näha.

10. Isikuandmete kaitse ja turvalisus

www.drbronner.ee e-poe lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele.

Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse.

11. Pretensioonide esitamise kord

Green Cosmetics vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest Kliendile.

Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada pretensioon meiliaadressile info@drbronner.ee

Pretensioonis tuleb ära märkida:

1) Kliendi nimi ja kontaktandmed;

2) Kaebuse esitamise kuupäev;

3) Kauba puudus;

4) Green Cosmetics´le esitatav nõue;

5) Viidata tuleb tehingu sooritamist või garantiid tõendavale dokumendile või lisada selle koopia kaebusele.

Green Cosmetics vastab pretensioonile kirjalikult 15 päeva jooksul pärast Kliendipoolse pretensiooni kättesaamist. Kui Green Cosmetics’il ei ole võimalik 15 päeva jooksul Kliendi pretensioonile vastata, teatatakse sellest kirjalikult koos põhjenduse ja tähtajaga, mis ajaks vastus saadetakse.
Green Cosmetics ei vastuta Kliendi süül toote puuduste tekkimise eest, puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase hoiustamise või kasutamise tulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudusi, kuid mitte tootepakendi puudusi.

Juhul kui toode ei vasta lepingutingimustele, tal esineb puudusi või rikkeid, on Kliendil õigus nõuda toote parandamist või asendamist. Juhul, kui toote parandamine või asendamine ei ole võimalik, ebaõnnestub või põhjustab Kliendile põhjendamatuid ebamugavusi, on Kliendil õigus lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist.